Dashboard | +Follow
Like A Paradise
again :'(
Saturday, August 13, 2011 • 9:05 AM • 0 comments

sampai bile lah aku nak tunngu kau shahmil ?
sampai bile aku nak sayang kau ?
sampai bile perasaan ni nak teros dekat dalam hati aku ?
tak tertanggung weh :'(
sumpah sakit gile aku rase .
aku tak boleh langsung nak lupekan kau .
nak benci kau tak penah terdetik pun .
susah sangat bagi aku nak lupekan kau .
yea , tapi tu sume salah aku .
aku yg buat sume jadi macam ni .
tapi aku tak penah mintak pun nak buat macam ni :(
aku mintak maaf sangat .
tapi aku nak kau tahu yg aku sayang kau sampai bile-2 .
bende tu takan hilang .
bye :')


menaip sambil menitis air mata :'(

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Malyn ;) Welcome to my blog :) hope you enjoy it. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Baby <3
« Anything here

Taggie Board

Ada Band - Surga Cinta

download / iTunes / iron dj
[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google