Dashboard | +Follow
Like A Paradise
tak sangke langsung :'(
Wednesday, July 27, 2011 • 5:54 AM • 0 comments

weh kawan .
serius aku tak sangka langsung kau macam ni .
kau kawan dengan aku dalame .
tapi aku tak kenal lagi kau ni sebenarnye .
macam-2 kau boleh buat kan .
aku memang tak sangke lgsg .
terima kasih kau dah cakap macam tu .
aku sedih gile dgn kau .
kecewa sgt-2 :(
ape pun aku tetap sayang kau .
kau memang kawan baik aku .
tapi sekarang aku dah tak boleh nak percaya kau langsung -,-
aku harap kau happy jea .
tak kesah lah .


SHAHMIL AFZAN : FYI , aku mmg takde pape dgn W dengan Z .

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Malyn ;) Welcome to my blog :) hope you enjoy it. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Baby <3
« Anything here

Taggie Board

Ada Band - Surga Cinta

download / iTunes / iron dj
[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google