Dashboard | +Follow
Like A Paradise
SIAL =.=
Saturday, July 2, 2011 • 8:01 AM • 0 comments

kau memag tak puas hati dengan aku ke betina ?
pasal aku pun kau nakperli at facebook !
memang tak lah kan .
kau cakap kalau kau tak puas hati .
settle semua .
aku menyampah lah macam ni .
aku baik dengan kau , jangan buat macam ni lah doeee .
aku sayang kau lah kawan .
kau jangan ingat kau nak rembat aku tu kau dah kuat .
aku tahu badan aku kecik dari kau .
takpe lah . aku sabar selagi boleh (:

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Malyn ;) Welcome to my blog :) hope you enjoy it. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Baby <3
« Anything here

Taggie Board

Ada Band - Surga Cinta

download / iTunes / iron dj
[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google