Dashboard | +Follow
Like A Paradise
FUCK =='
Thursday, June 30, 2011 • 5:08 AM • 0 comments

FUCK KAU PEREMPUAN =.=
kau ni takde harga diri ke perempuan ?!
kau dah ade boyfriend asal kau nak disturb bf aku !
sundal kau perempuan .
kalau kau nak dekat dye kau cakap .
takyah nak contact senyap-2 !
aku tak suke .
grr .


SATU LAGI :

kau pun nak dekat bf aku ke ?
tak cukup dengan semua laki kau ade skrg .
sampai macam tu pun kau nak sebok hal aku pulak .
aku takde nak sebok hal kau , so jgn kacau tepi kain aku .
sebab kau lah macam ni .
thanks lah kawan :')

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Malyn ;) Welcome to my blog :) hope you enjoy it. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Baby <3
« Anything here

Taggie Board

Ada Band - Surga Cinta

download / iTunes / iron dj
[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google